Tuesday, September 20, 2011

TaCinG2 PuLak....

Pagi nie ada MAMAT tacing ngan aku... Jom tengok macam mana dia boleh tacing. Pe masalah dia entah.
Status yg aku post kat FB mlm td. Dan MAMAT tersebut, komen status aku. (Ada di bawah)
Nie ialah post MAMAT yang tah apa2 tue... Sentap...
Nie yang MAMAT tacing dengan aku tue, dan skang dia pun da removed aku from fwen list dia. Hahaha, well aku pun tak paham asal lar dia nak sentap sangat nye. Padahal, aku saja nak guna word yg kaler biru 2. Kan kat fb feymes guna word kaler biru tue. Huhu...sbr jer lar aku, lelaki nak sentap2 ngan aku. Memang tak ada maknanya lar. To dat MAMAT, im so sorry. Niat nak gurau jer kot, tapi kalau ko dah sentap2... Tak kuasa aku nak melayan. Adioosss...



Best kan, ape lagi like lar... =)

2 person at wheelhouse:

pesa cha said...

ngokngeng sungguh bdak 2...xpsal2 nk sound org 2 ape kes plak....mit

Sung Je Kyo said...

taw xper...tbe2 jer nk sound aku. pling xleh blah, nk sentap2 lak... hish... x kuasa aku nk melayan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK