Monday, September 26, 2011

HaNa TaJiMa vs DiaN pELaNgi StyLe...

Salam 1 blogger. Hari nie aku nak bagi pendapat aku tentang fesyen bertudung yang makin berkembang bak cendawan tumbuh selepas hujan. Cewahhh, pandai pula aku nie bab2 peribahasa. Aku nie pula, suka tengok fesyen2 b'tudung yang ada skng nie. Dari fesyen tudung Wardina sampai lar yang terbaru nie, Dian pelangi... Apa2 pun, sume fesyen pun nampak cantik bila digayakan. But, when its my turn... Hilang terus confident nya. Hehe... itu yang pelik tue. But its ok, aku mesti try juga nanti. Btw, aku lagi suka fesyen Hana Tajima. Amat2 lar simple and senang. Dian Pelangi pun cantik and it just use 'tudung bawal' jer. So, siapa2 yang ada tudung bawal or ala2 tudung bawal tue boleh lar try fesyen Dian Pelangi nie. Haha, meant... aku kena selongkar lar balik almari sebab nak cari tudung bawal yang telah sekian lama aku tak pakai. Nasib tak bagi orang. Lalala... =)

Nie style Hana Tajima...

Nie style Dian Pelangi...

Nie aku ler, inspired from Hana Tajima...

Best kan, ape lagi like lar... =)

2 person at wheelhouse:

Liza Razak said...

awak lagi sesuai pakai shawl style hana tajima :)

me is aku said...

ohh 2x pun comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK