Monday, September 12, 2011

BeRaYa di HosPiTaL baHagIa, TanJunG rAmbUtan...

I love both of them...
 Holla... Masih sempatkan nak cerita pasal beraya kan3??? Heheh...al maklum lar habis jer cuti raya terus keje so mmg tak ada masa nak update blog n nak cite p beraya kat mana kan... Lagipun aku nie bukan lar blogger yang tegar. :p Ok2... nie aku nak cite aku sempat lar beraya rumah org sebab after 1st day raya, rumah aku tak putus-putus orang datang sampai sedara mara ada yang tido rumah aku. Tapi xper lar, raya setahun sekali, kalau x raya, memang takkan jumpa lar sepupu2 aku 2. Pada hari raya ke-4 aku dah gerak balik ker Manjung dah sebabnya nak elakkan jem kat jalan raya bila semua orang dah mula nak start kerja. So, bila dah sampai awal dengan family aku nie, mula lar bosan n tak taw nak p ane. Last-last ayah aku ajak p beraya kat Tanjung Rambutan. Hahah... terkejut aku dengar, beraya kat Hospital Bahagia Tanjung Rambutan 2... Haha... rupa-rupanya, kat situ ada kawan lama ayah aku merangkap bau-bau bacang dengan family aku da... (bukan org gila ok) Kawan ayah aku tue kerja kat hospital tue da lama da so, dia lar yang boleh dikatakan jaga orang gila kat situ. Dulu ayah aku pun kerja kat situ juga. Btw, tempat kat situ cantik, tenang dan damai jer. Memang sangat sesuai lar tuk orang gila tenangkan diri. So, siapa2 yang rasa nak jadi gila, meh aku tolong hantarkan kat hospital tue... Hehehe... :p
P/S: Memang pic kitaorang adik beradik jer.













 

Best kan, ape lagi like lar... =)

3 person at wheelhouse:

Liza Razak said...

korang ni cute je photoshoot ramai-ramai :) sweet

Sung Je Kyo said...

liza razak: hehe... btw, bj pink yg i pkai 2 bj yg i bli dr u taw... ske i pkai bj 2... =)

lelakipakaianhitam said...

cantik kan Tanjung Rambutan? ramai orang tak tau. aku bangga jadi anak jati Tanjung Rambutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK