Thursday, September 15, 2011

JaMuaN rAYa Di MIMET...

Jubah from Surabaya, Pasmina ala Hana Tajima from kedai at Manjung, and Owl neckless.
 Jamuan raya?? Makan free malam tadi, agak banyak aku makan siap ada cendol dan aiskrim lagi. Memang kenyang lar kalau dah petang aku tak makan sebab nak simpan perut tuk melantak time jamuan tue. Hehehe... terbaikkk makanan nya cuma aku tak sempat makan satay sebab kena beratur panjang + hujan pulak. Tak apa lar, nanti aku keluar makan satay dengan 'cik abang' aku jer lar. Tak payah nak beratur panjang2. Hehehe... Malam tadi aku melaram lar juga kan, pasal aku ada 2 baju raya yang tak sempat nak dipakai. So aku pakai jubah lar. 1st time aku pakai jubah taw. Then, aku suka time jamuan tue ialah aku jumpa BFF aku sekali. Nama jer dok 1 daerah, tp masing2 sibuk dengan hal masing2 sampai dah tak ada masa tuk hang out sama. Ouuh, rindunya masa kita bersama... Sikit jer pic ngan BFF aku sebab hari hujan... tp pic sendiri banyak sebab sendiri snap. Sekian... =)

My BFF, from left: Aimi, Me, Ina n Iqa (x ckup korum sebnarnye lg)


Best kan, ape lagi like lar... =)

4 person at wheelhouse:

Alya Esprézzo™ said...

haii haii..halo haloo, hee awk tersenarai di bloglist saya! :)

Sung Je Kyo said...

yeah3... x sngka alya plih blog i jgk...thx ya... =))

Liza Razak said...

cantik awak pakai pashmina tuh..so sweet :)

Sung Je Kyo said...

hehe...thx liza... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK