Monday, September 19, 2011

5 TaHuN dA aKu kAt MIMET!!!

Ehemm... nak taw tak?? Aku nie sedar tak sedar dah 5 tahun kot dok kat negeri Perak nie @ UniKL MIMET nie. Wahhhh, masa yang agak lama 2, kalau kawin dah ada 2 orang anak dah tue. Hahaha... ooppss, muda lagi kot nak kawin. Bagi perabis belajaq dulu noh, Cik Sung Je Kyo. Ok2, dalam 5 tahun aku kat sini macam2 perubahan aku tengok yang bukan jer kat manjung nie malah kat diri aku sendiri. Yang sangat obvious nya, bentuk badan aku lerrr... 

Hukhuk, memang cam apa jer. Dari kurus, (kurus lar dari skang nie) sampai lar chubby yang wat aku makin chumel... Hahah, memang aku nak puji diri aku pn. Harapkan orang nak puji, xdr nye der! :p Dari baju saiz M da ker saiz XL. Nampak sangat aku happy bebenor dok kat sini nye. Ha, ate... Sini seronok sangat tue yang naik badan nye. Iedok ler teman larat nengok nye. Hahaha, apa lar yang aku cuba sampaikan tue. Aku cadang aku nak stay jer kat Perak nie sebab aku nya bidang dan pekerjaan pun terbuka kat sini. Amik kos marine, memang aku nak dok sini lar. Hehe, lagipun jodoh aku cam orang sini jer. (hikhik, gatai ngat nie) Tak kisah lar apa2 pun reason nye, yang penting aku dah serasi dok kat Perak nie. 

P/S: Aku bosan sebenarnye, so tiba2 dapat idea nak wat entri nie. =)

MIMET dari laut, Tempat aku menuntut ilmu marine...
Aku time 2007, siyes budak2 lagi kot... :p

Aku skng nih, tgh praktikal kt shipyard yg ada kt Manjung nie... =)
 Hahaha... tah apa2 tah aku letak pic nie kan. Style nak siyes n rock. Sekian... :p



Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK