Friday, January 13, 2012

HuJaN oh HuJaN...


Taw tak yang Kuantan telah mengalami hujan yang b'terusan dari hari Rabu sampai lar hari nie, hari Jumaat. Memang lah hujan itu berkat. Tapi tu lar, kesian kat my mum yang tak dapat berniaga disebabkan hujan yang b'larutan nie dan dalam masaa yang sama aku pun tak dapat lah bekerja nya meant NO SALARY lar tuk aku selama my mum tak berniaga. Bukan tak boleh nak berniaga langsung, boleh sebenar nya. Tapi, kedai my mum tu bukan lar restoran yang besar. Hanya lah sekadar gerai biasa yang kalau hujan memang tempias dan bisa membuat my mum or aku demam dan selsema. My mum pun bukan nye kuat sangat dah tuk b'tahan dalam hujan2 yang macam nie. Then, aku pula da nak balik ke PERAK tu. So tak dapat lagi nak tolong my mum tu. Nak harapkan pekerja KEMBOJA tu, macam tak boleh jer. Tapi my mum cakap, tak apa lah nanti adik balik leh ganti aku n tolong my mum pulak. Sedeh lar pula nie. Huhu... =(


Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK