Friday, January 13, 2012

CuTi AbIS dAh weH!!!


Aku da mula tuk jadi student lagi. So, makna nye aku akan kembali ke PERAK@UNIKL MIMET tuh. Hadoi, siyes lar aku tak ada mood nak balik sana padahal nie da last year tuk aku blaja dalam jurusan NAVAL ARCHITECTURE n SHIPBUILDING. Hah, gempak kan bunyi kos yg aku amik tu. Then orang akan cakap PEREMPUAN boleh ke blaja kapal2 nie??? Dan satu lagi situasi yang aku biasa kena bila kawan parents aku tanya yang aku nie LELAKI or PEREMPUAN yang amik kos cam yg diatas. Hahaha...pe der nak heran. Skang PEREMPUAN buat keje LELAKI, dan LELAKI buat keje PEREMPUAN. Opsss, jgn nak pikir ker benda lain plak ye.  Tata dudes... :p



Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK