Tuesday, December 20, 2011

MemanG DowN!!!

Aku rasa da serabut hidup dalam tanggungan org da. Rasa nk hidup sendiri tanpa menggunakan duit atau pertolongan org. Bukan ape, bila kita salah nanti tak ada lar org nak ungkit segala kebaikan dan pertolongan yang pernah dia lakukan. Ada BF pun cam haram jadah. Benci tuk tunduk jer kat orang. Bila aku boleh hidup sendiri??? Ada gak aku lari malam nie, tinggalkan segala tanggungjawab aku. Ok, tak apa... Lepas nie aku balik sana, aku tak balik da sini. Kalau kereta tu aku dapat bawa balik sana, aku guna. tapi kalau nak amik balik... Datang lar sendiri amik. Pandai2 lar aku hidup, bia lar merempat pun. Kalau BF aku tu rasa nak tolong, tolong lar. Kalau tak nak, amik lar semua barang kat umah then kita putus. Lagipun aku rasa bf aku pun da tawar hati da kat aku nie. Yela, aku nie bukan elok sangat tuk dia, baik pun tak. Nak kata aku setia pun tak. Dia baik, so rasanya aku rela dia cari org lain. Lagi bagus, hati dia pun tak sakit lagi.Terpikir juga aku nak menghilangkan diri mcm salah sorg pakcik aku, sampai sekarang tiada siapa tahu dia ada kat mana. Apa perasaan dia dok tanpa rasa ada keluarga atau sanak saudara. MAMA aku pun ada cakap, kalau tak balik da pun tak apa pasni. Ok, aku jangan harap sangat lar aku nak balik tahun pan. Sabar ye, tak lama lagi aku balik Perak da. Aduhhhh, trauma aku tak hilang lagi.  Sekarang, nak balik sana pun da tak ada rasa happy macam dulu. Mana lagi aku nak pergi???





Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK