Wednesday, December 14, 2011

Kuantan-Cameron-Padang Besar

Supposed aku update awl2 lagi. Tapi aku malas n tak ada mood giler2 punye nak tulis belog nie, so bru lar hari aku nak ceritakan. Padahal dah masuk tahun 2012 dah pun. Agak teruk tuk jadi blogger aku nie sebab nye sume pun nak kena ada mood. Hehe... Well, apa-apa pun aku tak kisah lar sebab nya aku bukan lar full-timer blogger. Aku tulis belog nie pun sebab nye aku rasa cam diari yang aku masih boleh kongsi ngan orang lain. =)

Ok2, aku nak cerita yg bulan 12 tahun 2011 tue, aku dan famili pergi cuti-cuti dalam Malaysia. Padahal, sekali balik kampung ayah aku dan hantar adik lelaki aku ke Perlis. Dia belaja kt sana. So, perjalanan dari Kuantan, then naik Cameron ler. Lama tak pergi Cameron da. Ok2, aku malas bebenor nak taip banyak2. Aku biarkan gambar b'cerita pulak. A picture mean thousand word. Adiooss... =)

























Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK