Thursday, November 10, 2011

MasALAh iS ProBs...


Sekarang nie, aku memang tak ada mood langsung nak cerita yang best2. (Best ker cerita aku?) Hmm... rumah sewa aku dimasuki pencuri. Aku xtaw lar nie sebabnya aku ada kat kampung da. Huhu... ada lar beberapa barang berharga aku diambilnya. Memang aku lagi bengang sebab ada nota lak di jumpai mengatakan yang pencuri tue da ada gambar aku!!! Siot kan, mesti pencuri tue aku kenal dan motif yang aku syaknya pencuri tue tak puas hati dengan aku. Masalah aku sekarang nie, aku tak rasa aku ada musuh. Arrrrgghhh...serabut rasanya. Si dia pulak, asyik marah2 aku dengan kejadian yang berlaku nie. Ada pulak aku mintak semua nie jadi??? Org gila jer nak benda mcm nie jadi.Ye, aku nie memang menyusahkan dia jer selama nie... So, you just can put all blame on me!!! Thx a lot... To the PENCURI, memang tak selamat lar ko kan dunia akhirat. Xper2, ko da amik barang2 aku... Aku redha, tunggu jer lar balasan Nya... Sabar banyak2 nie... :'( 



Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK