Thursday, November 10, 2011

AnAk KucIng TuK diJuAL...

Sob3... Sedih... Aku ada 4 ekor anak kucing yang comel2 gler... Baka American Curl + Persian + Local Cat... Actually, daddy cat tue yang American nye... Telinga dia unik kit. Bukan aku tak sayang, tapi aku nie student lagi. Nak sara hidup sendiri pun tercungap2. nie kan pulak nak jaga 7 ekor kucing yang aku ada sekarang nie. Anak kucing aku nie baru jer dalam umur sebulan lebih coz dyeorang lahir on 5/10/2011. Anak kucing nie pandai buang air besar or kecil kat dalam pasir yang telah disediakan... Aku train kot dyeorang tue... Aktif sangat dan masing2 da ada nama pun sebabnya aku tak ajar dyeorang dengan bunyi yang biasa orang buat tuk panggil kucing. So dyeorang nie da taw nama masing2. Hebat kan??? Hahaha... :p

Nie daddy anak2 kucing aku... Tgk telinga dye...

Basilio... 1st... Male
Felia... 2nd... Female
Tutty... 3rd... Male if not mistaken...
Totty... 4th... Male also if not mistaken...




Best kan, ape lagi like lar... =)

0 person at wheelhouse:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK