Thursday, February 16, 2012

BeTTa FiSH kOt...


Yeah, lama tak update belog nih. Kesian dia berabuk, fuh3... Tiup kit buang habuk. Hehe... Btw, aku ada benda nak kasi taw. Sekarang aku bela ikan laga pulak. Hehe, kucing masih lagi ada. Tapi saja jer sejak aku tengok kat MAJALAH 3 pasal ikan nie. Terus aku semangat nak dapatkan spesis ikan laga nie. So, aku pun terus menyuarakan hasrat yang murni nie kpd INCIK BOS aku. Lama juga aku tunggu nak dapatkan ikan nie sebabnya kedai yang jual ikan nie pun kehabisan stok. But today, aku dengan rasa gembiranya memberitahu yang INCIK BOS yang t'sayang telah menbelikan sepasang BETTA FISH nie. SUKAAAA SANGATTTT!!! The colour both of them sangat nice kan. Belum ada nama lagi, maybe 1 nak kasi nama BLUE'E and another one REDDY. Based on their skin colour. Hehe... :p Ok lar, aku sibuk nie... Sibuk tengok BETTA FISH nie. Adios...


Best kan, ape lagi like lar... =)

Thursday, January 26, 2012

BaRaNg HasIL vOuchER



 Tadaaa.. barang yg aku beli guna VOUCHER tue... Hahaha, rasanye ada bahan ILMIAH sngt  tak?? :p





Best kan, ape lagi like lar... =)

Monday, January 16, 2012

TimETaBLe BesT...


Timetable yang amat sempoi n lenggang... Kau hado??? Hahaha... hari Isnin ciap xdr kelas pun tp xleh nak relax sangat sebab sem nie aku ada FYP. Adioosss... :p



Best kan, ape lagi like lar... =)

Friday, January 13, 2012

HuJaN oh HuJaN...


Taw tak yang Kuantan telah mengalami hujan yang b'terusan dari hari Rabu sampai lar hari nie, hari Jumaat. Memang lah hujan itu berkat. Tapi tu lar, kesian kat my mum yang tak dapat berniaga disebabkan hujan yang b'larutan nie dan dalam masaa yang sama aku pun tak dapat lah bekerja nya meant NO SALARY lar tuk aku selama my mum tak berniaga. Bukan tak boleh nak berniaga langsung, boleh sebenar nya. Tapi, kedai my mum tu bukan lar restoran yang besar. Hanya lah sekadar gerai biasa yang kalau hujan memang tempias dan bisa membuat my mum or aku demam dan selsema. My mum pun bukan nye kuat sangat dah tuk b'tahan dalam hujan2 yang macam nie. Then, aku pula da nak balik ke PERAK tu. So tak dapat lagi nak tolong my mum tu. Nak harapkan pekerja KEMBOJA tu, macam tak boleh jer. Tapi my mum cakap, tak apa lah nanti adik balik leh ganti aku n tolong my mum pulak. Sedeh lar pula nie. Huhu... =(


Best kan, ape lagi like lar... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK