Thursday, October 13, 2011

AnaK KuciNg Baru...

Walawei... Sepatutnye benda nie dah lama da. Aku dapat anak kucing baru pada tanggal 5/10/2011. Anak kucing yang telah selamat dilahirkan oleh Bella sebanyak 4 ekor. 3 warna putih dan 1 lagi warna hitam belang-belang. Semua anak2 Bella aku yang sambut, meant... Aku tolong tarik keluar sebabnya Bella tak larat nak push anak dye keluar sampai habis. Hehe, bunyinya macam scary and disgusting kan. Aku pun rasa macam tue gak, tapi disebabkan rasa kesian... Memang aku tak sampai hati lar n aku tak nak lar anak2 kucing aku mati lar. 1st time Bella beranak banyak. Before nie, dia beranak seekor jer. Yang si Fluffy tue. Pic Fluffy tue ada kat tepi dalam belog aku nih. Btw, that was my 1st time sambut kelahiran kucing. Apa macam?? Leh jadi bidan tak aku nih?? Hehehe...  Sekarang anak kucing aku tue belum buka mata lagi. Tak sabar aku jadi nye... =)

Nie after anak2 kucing telah dibersihkan oleh mamanya...

Terus hisap susu, berebut2... Hehe...


Best kan, ape lagi like lar... =)

3 person at wheelhouse:

pesa cha said...

ape2 aq nk sekor, hahaha

family of fur said...

comeynye...... FOF da xley de baby kucing da kat uma.. huhu

Sung Je Kyo said...

Pesa cha: hahah... nk byor r...

family of fur: thx... npe xleh ada bby cat da??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK