Sunday, August 14, 2011

AkU cuTe oR gediK?? :p

DoLLy MoLLy??
Haha...aku memang suka gedik depan kamera. Masalah nya, ada yg kisah ker?? Aku peduli apa org nk kata aku gedik pun. Aku kisah apa. Teeeettt.... So pada siapa2 yg rasa menyampah nak tgk aku, silakan remove aku. Siapa2 yg rs boleh bg aku pandangan, aku boleh dengar. Hehe...bunyi macam nak gaduh jer kan. Haha..saja jer bikin gempak. Tak ada apa2 pun, cuma nak bagi taw. Aku memang agk gedik kalau depan kamera. Tapi aku xdr lar nak cakap aku cute. T'pulang pada yg melihat. Thx... LoL... =)

LoVe tHaT reGGaE...


Best kan, ape lagi like lar... =)

Da BesT cReW bArCos...

Kabare... Lama x update blog, biasa lar kalau da konon2 jd cm staff kt shipyard 2. Aku nak cite kit sal keje aku kt situ. Eh3, cite sal keje ker or cite sal org kt tempat keje 2?? Hehe...btw, aku kenal dengan crew owner kapal yg aku tgh incharge skng nie, crew Barcos. Hehe... dlm crew 2 ada 4 org jer org Malaysia. Yang lain semuanya from Indonesia. Dlm byk2 crew Indonesia 2, aku agk rapat lar ngan 2nd n 3rd enginner 2... (pling rpat 3rd engineer 2). He nice, i like the way he treat me. But 1 thing that to remember is he had married ok. So, tolong jaga kit batasnya ok!! Hehe... tak apa lar n yang paling best aku kwn ngan dye, aku udah bisa ngomong loghat Indon nya. Haha... gila tul. Boleh lak aku ckp nya kn. Nie semua gara-gara rajin sangat tgk cite Indonesia kt TV3 2... :p At least bertambah lagi kwn aku yg dr seberang. After this, dyeorg da xdr da. Kapan ya kita bisa ketemu lg. Ya udah, terserah aja... Ada rezki, ketemu lg... Peace yoo... =)

Yg MudA tue 3rd EnGinEer n Yg pKai sPeK 2 2Nd enGineeR.



Best kan, ape lagi like lar... =)

Monday, August 1, 2011

aKu n RnR sKirT... =)

CmEL + GeDiK Kit :p

Hye2...lama sngt aku x update blog nie... Huhu...bz gler for last few week. Al-maklum lar, nk ciap kn kpal tuk sea trial. tp pdahal x ciap2 gk. Hahaha...kje cm ape jer. Kata nk start engine, tp x start2 lg smpi skng. Ok2... aku skng bkn nk cite sal kpal or tmpt keje. Aku nk cite pasal skirt aku yg aku bli on9 dr RnR Collection. Aku jmp RnR collection nie dlm fb. 1st time aku tgk dye pnye skirt, aku da ske n rs nk bli trus. Kain yg dye gne sedap d pkai, x licin n x pns. Selesa jer. Tp mslh aku b4 dpt skirt nie ialah delay received parcel. Bayangkan ek, aku order dr bln 4. Dye ckp after 2 week da blh dpt. Tp disebabkan dye pos gne pos express, so aku pn dpt skirt 2 pada 21/07/2011. Lme kn, tp at least aku b'baloi dpt pkai nye. =) Thx ye RnR Collection. Hope klu order lg, xdr delay cm sebelum nie ye. (Niat nak order lg pas raya nie) Hee... :p Klu korng rs nk bli skirt yg aku pkai nie, korng klik jer kt link aku share nie... ~~http://www.facebook.com/rnrconcept~~ Tak rugi taw bli nye...

TeTaP cnTiK... siGh~~

NaMpaK aKu gMuk LaGi Kn... (sKirt 2 KnE oTeR kIt)


Best kan, ape lagi like lar... =)

Thursday, July 14, 2011

1sT wEEk CoMMeNtED bY SuPeRviSor... =)

Haha...actually almost 2 week im in training at Grade One Marine Shipyard and for my weekly report also have been commented by my supervisor. When i read the supervisor comment towards me, i feel that i had done a good job even i always heard people compared me with the previous OJT student. So, i need to keep up my work n my attitude. ChaYok3!!! Got 3 months n half need to go... =)

Plezz IgnOre dA uGLy wRiTinG... :p


Best kan, ape lagi like lar... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepak2 Kat Sini JugaK